Update.

DATUM: 2011-08-18 / TID: 11:59:13
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan allihop! Vet att det inte går så hemskt bra för mig att blogga, men nu är jag igång igen. Har haft fullt upp med älskling som kom hem förra onsdagen. Vi har inte gjort så speciellt mycket, igår så var vi ute med hans familj och plocka svamp, det gick faktiskt jävligt bra, iallafall om man är en mästare som jag! Har även klippt mig, dock inte så mycket, men snelugg blev det. Först så var jag inte ett dugg nöjd, låg och grät, hehe. Men nu har jag börjat att gilla det.

Har också fått hem två av mina piercingar, SKITSNYGGA! Har dock ingen bild, men det kommer.
Idag så skall vi kanske plocka mer svamp, om inte så drar jag ner till stan och köper present till
Oliver som fyller 4 år på Söndag. Yes, har inget annat att säga så hej å hå sug min tå!




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback