T to the rött.

DATUM: 2011-08-06 / TID: 23:34:14
">Vardag Kommentarer (0)

Det regnar köttbullar var ju sjukt bra! Dock så höll jag på att somna ett antal gånger, så skall nog gå och lägga mig strax tror jag. Gick nämligen upp 07.30 imorse för att gå ut i skogen och leta efter kantareller och plocka blåbär, det gick för jäääävla bra, eller inte. Upp och ner för backarna, men ingen svamp. Istället så plockade jag en massa smaskiga blåbär, sen på vägen hem så hittade jag såklart svamp, bara några meter ifrån våran stuga, så jävla fail! Plus att mina converse gick sönder, mindre kul. Men aja! Imorgon, Söndag så skall jag åka in till Frida och umgås med henne, stannar även där över natten, så jag vet inte hur det blir med bloggen imorgon, kanske skriver ett snabbt inlägg, kanske inte. Vi får väla se hur det blir med det.

Hoppas att alla får en mysig natt, sov sött. Nightyyy.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback