Stan med Victoria, tjooohooo.

DATUM: 2011-08-09 / TID: 10:39:51
">Vardag Kommentarer (0)

Skorta kavaj och röda byxor ! Bara för att jag skall passa in med tuffa Vicki idag på stan så sätter jag på mig ett par röda byxor och är tuff. Matchar det med en jeans jacka och en " I love down town " tröja, hihi ;)

Som sagt, idag blir det stan med vickitick. Kanske hittar något roligt, kanske inte. Är så jävla snål när det gäller mig själv, men om man hittar något jävligt snyggt som man känner att man kommer använda ofta så är det bara att shoppa loss. Som frida säger : om någonting kostar 300 kronor så kan man säga att varje gång man använder plagget så är det värt 10 kronor, alltså om du använder plagget 30 gånger så var köpet värt. Ohja, smart chey det där! blaaablabla. Nu skall jag ha det CPKUL! Hej å hå, sug min tåå!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback