Snyggaste killen i universum på ingång.

DATUM: 2011-08-10 / TID: 21:10:44
">Vardag Kommentarer (0)

Helluu snyggingar ! Sitter här och väntar på att älskling skall komma hit, jag bara dööör! Han kom hem för några timmar sedan och är snart påväg hit, blir så glad blir så glad. Skall kasta mig i hans famn och ge han en fet kyss, kommer dock börja garva när jag ser honom ( som vanligt när vi har varit ifrån varandra länge ) haha, nej men jag skall försöka hålla mig för garv och hålla stämningen uppe, oohja ! Det skall iallafall bli sjukt kul. Ni anar inte hur jävla mycket jag saknat honom, saknade honom redan efter första dagen han var borta, hehe. Men inatt är han min. :) Min kära styvpappa håller på och laddar ner filmer till oss. Bland annat True Grit och I'm number four. Hoppas verkligen att dom är värda att se, men det tror jag nog. Efter filmerna så kommer jag nog sova gott. Har nämligen hjälp mamma och Benny med att såga ner två stora jääävla häckar idag, vilket tog flera timmar och var enormt ansträngande, men även kul. Har inte garvat såhär mycket på väldigt länge med min lilla familj. Tack för dagen mina fina, ni är för himla bra. Jag älskar er. ♥

Jajamen, nu skall jag vänta in snyggingen. Ha en fortsatt bra kväll, KRAM !


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback