Oh yes, I said it, I said it, I said it 'cause i can.

DATUM: 2011-08-24 / TID: 21:03:29
">Vardag Kommentarer (0)

Sådär, nu har jag ändrat tillräckligt på den här jääävla bloggen! Nu orkar jag inte mer, för nu är jag suuuur.
Photoshop har dampat ett antal gånger och stängt av sig självt, precis när jag varit klar med en bild. Har tappat tålamodet totalt. Behöver nog ta en dusch nu, lugna ner mig. Kanske se en film. Därfter behöver jag sova, skulle egentligen behöva sova nu, men måste vänta på att mitt hår har torkat innan jag går och lägger mig, och det kan ta sin tid. Hoppas att jag får någon sömn iallafall, för vi ska ju gå till Fridhem imorgon, tjoho ! Punkt punkt.

Ha en fortsatt bra kväll och suss gott !


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback