Nothing is enough

DATUM: 2011-08-06 / TID: 19:55:03
">Vardag Kommentarer (0)

Jag är tillbaka, så hejhej ! Skönt som fan att vara hemma, började redan tröttna när jag kom till Fårö, så det är riktigt skönt att vara hemma igen. Jag har precis möblerat om i mitt rum (igen), satt upp en hylla och ytterligare en spegel. Tycker att det blev snyggt, väldigt snyggt.

Fick reda på tidigare idag att Robin och co redan börjar åka hemåt imorgon, när dom egentligen skall komma hem på Lördag, :o man kan ju undra vad som har hänt nudå, blir lite smått orolig. Men jahapp, då får jag springa och kasta mig i hans armar några dagar tidigare, och det gör mig absolut INGENTING. WIE, kom hem babe. ♥ Lycklig chey, glad chey! Dock så vet jag inte när han kommer hem, men det lär jag ju märka.

Skall ta en dusch nu, sen så blir det film. " Det regnar köttbullar " " The butterfly effect " och " Up " ÄLSKA!




 
 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback