jag älskar dig tusen gånger runt jorden och tillbaka

DATUM: 2011-08-08 / TID: 23:10:16
">Vardag Kommentarer (0)

HEJ! Nu jävlar skall blogg.se funka förfan, har försökt skriva ett inlägg 1000 gånger på en timme men det går inte att förhandsgranska, men nu så ! Jag är trött och jag vill bara sova men orkar inte lägga mig i sängen för då blir jag bara pigg som ett piggsvin och jag oooorkar inte med det. Har suttit här och tänkt på en himla massa grejer.
Men kommer inte fram till något, utan det bara snurrar, som om jag vore helt tom i skallen, helt sinnessjukt. Kanske skall ta och lägga mig iallafall, så jag blir klar tills jag skall umgås med Vickan imorgon. Det var allt, bye.

Jag känner mig såååå uppochner när du inte är i närheten av mig.
Kom hem nu älskling, behöver din kärlek.

Jason Derulo - Don't wanna go home



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback