Jaa.. jag tror att jag taggar inför den första träningen efter sommarens uppehåll, JIPPIE!

DATUM: 2011-08-29 / TID: 18:40:24
">Vardag Kommentarer (0)



Vad skall man säga? Jag är typ övertaggad inför kvällens träning. Dock så är jag hur trött som helst och behöver sova, men vatten gör mig pigg, vatten gör mig glad! Fan vad jag längtar. Tänk, om en timme så ligger jag och ger järnet i bassängen, ohgod, vilken härlig känsla. Efter simningen så hoppas jag att jag får tag på skjuts, antagligen av någon ifrån simningen, för i det här pissvädret tänker jag inte gå med flera väskor hem till pappa. Ni vet, när jag skall iväg ett par dagar som jag ska nu, så packar jag med mig hela garderoben. Så nu har jag en stooor väska full med kläder och en annan med annat skit, och jag skall bara vara hos pappsen till Fredag, hihi. Aja..

Hör av mig när jag vill och kan.
Pussar och feta kramar ifrån mig.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback