I wanna be like the sunshine, I wanna be like the rain

DATUM: 2011-08-20 / TID: 17:11:27
">Bilder Kommentarer (0)

HEJSAN! Inget bloggande igår, ovanligt. Tänkte visa er bilderna på mina två nya piercingar, som jag lovat. Nu när jag är hemma hos mamsen så kan jag lika bra passa på innan jag drar in till stan igen. Jag och Robin skall nämligen överraska Oliver imorgon, eftersom att han fyller år. Egentligen så har vi sagt till Oliver att vi kommer imorgon, men istället så åker vi till pappa ikväll när Oliver har somnat och så överraskar vi honom imorgonbitti med presenter, hihi. Han kommer bli superglad, den lilla fyra åringen.

Skitbra bilder! OSV. Ha det bäst, choooo !

( det ser ut som att den första piercingen är guldfärgad, men den är silverfärgad,
bara så ni vet, haha.
)



 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback