hopeless

DATUM: 2011-08-26 / TID: 21:14:23
">Vardag Kommentarer (0)
Härlig kväll, eller inte. Tur att man har världens finaste pojkvän hos sig.

Jag gillar inte människor som inte har en egen vilja och inga egna planer
om livet. Att folk härmar ens planerade framtid och tar orden ur
munnen på en. Jag skall bli mer hemlighetsfull, jag skall bli mer tyst.
Jag kan inte ens öppna käften så tar någon orden och alla
planer ifrån en. Som en jävla härmapa.
Speciellt du, min fina vän. Vad i helvetaaans håller du på med.
Skaff dig ett eget liv och kom på egna idéer om livet och framtiden.
Du går mig på nerverna, du får mig att må dåligt. Pekar inte
ut någon nu, och ingen kommer få veta vem det här handlar om.
Men du, jag vill att du skall veta.

" Följ aldrig någon annans fotspår, för då kommer du aldrig först"

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback