Home sweeeeet home.

DATUM: 2011-08-25 / TID: 14:12:00
">Vardag Kommentarer (0)

Tänker bara informera er om att jag är extremt slut just nu. Kom precis hem efter en dag med klassen. Vi gick uppe på berget och klättrade ner och upp, inte alls jobbigt, nejnej! När vi väl kom dit till stenstranden så började vi snacka och flumma, börjar lära känna dom flesta nu, det känns faktiskt jävligt bra ! Eftersom att vi ville hem så fick vi sluta 2 och en halv timme tidigare, hihi.. sweet. Är hemma nu, skall bara ta det lugnt. Antagligen se en film i sängen och planera lite saker inför helgen och så. Sen så får vi se vad som händer. Hej hopp gummisnopp !

Såhär känner jag mig just nu.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback