Friends is certainly good to have!

DATUM: 2011-08-03 / TID: 14:56:09
">Bilder Kommentarer (2)

Hejsan finisar! Skall uppdatera lite här hade jag tänkt. Har ju inte bloggat sedan i Lördags eller något. Sen dess så har det hänt en hel del. Har umgåtts med Frida, sovit hemma hos pappa, umgåtts med Vickan ( även sovit över ) och igår så träffade jag Sagis och sov där i nättras! Igår så var vi ute på stan, what a fucking night säger jag bara! Vi träffade ju trevligt folk, hehe.. heh. Menmen, kom iallafall nyss hem till mamma. Skall se på "Morning Glory" nu, sen så blir det mat och därefter glassbaren med familja, tjooho!

Bjuder på vackra bilder på mig och vickan bitches, pooss.






Skönt att vi umgås igen gumman, har verkligen saknat dig min lilla killsnackare ;)
Jag älska di, puss ♥


Kommentarer
Postat av: ttickan

Har saknat dig oxå min lilla snopp! Älskar di med! <3

2011-08-05 @ 18:13:05
Postat av: Fellyyyyy

hihihi, älska di me, poss. <3

2011-08-06 @ 20:06:11

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback