"Din blick kan få mig och le"

DATUM: 2011-08-03 / TID: 23:28:20
">Vardag Kommentarer (0)

Nämeeen hejsan! Dethär blir mitt sista inlägg sen så åker jag till Fårö, eller imorgon bitti tidigt som fan. Sen så bloggar jag om några dagar igen. Sitter i soffan och ser på Pay it forward nu, som vanligt. Nej men den är fin, älskar den. Har även hittat en massa supersnygga navelpiercings som jag skall skicka efter ifrån USA, tjoho. Dock så tar det typ 3 veckor för dom att skickas hit, men men! Kommer visa bild när jag har fått dom.

Jag skall snart gå och lägga mig, behöver lite sömn för jag skall upp 07.00, för bussen går 08.30, tjoho. Och det dröjer nog ett bra tag innan jag är klar med allt som behövs göras, osv.

Har inget annat att säga så godnatt, suss så gott! Lägger upp en vacker bild på Robin, saknar honom..

Till Sagis: Jag älskar dig, verkligen. 
              Du är världens finaste, och min bäästis. 
              Tack för att du finns, babe. ♥


 Världens snyggaste alltså! Fan vad jag saknar dig, kom hem för fan.
Vill ha pussar och tusen kramar. Syns snart babe, älskar dig mest. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback