Hemmaaa.

DATUM: 2011-04-03 / TID: 17:31:08
">Vardag Kommentarer (0)

Nu är jag hemma i lugna Väskinde. Jag har haft ett par underbara dagar med familj, vänner och pojkvän. Helgen har jag spenderat med Robin och i skolan. Hade lördagsläsning igår i skolan, och vi var endast 13 elever i klassen, och två föräldrar, haha. Undrar varför man har lördagsläsning? Väldigt onödigt tycker jag, men som bra är så är vi lediga imorgon. Då skall jag nog ta bussen till stan och försöka hitta lite kläder inför utomlandsresan som sker om 2 och en halv vecka. Åh, vad jag längtar!

Ikväll så skall jag kanske umgås med Jossan, men det är inte säkert. Kanske måste vara hemma och städa, plus att jag måste se på Big Brother, så vi får se hur det blir med det.

Funderar på att sluta blogga och stänga ner min blogg totalt, men vet inte riktigt.
Om jag får iordning på min design så kanske jag får mer lust. Men vi höres, tjo!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback