Gooodmorgon...

DATUM: 2011-04-09 / TID: 08:41:17
">Vardag Kommentarer (0)

Jag är redan vaken! Kunde inte sova pågrund utav min rygg, eftersom att den värker sönder. Jag har inte bloggat för att jag haft lite mycket i skolan. Igår så blev iallafall 2 nationella prov avklarat. Det gick verkligen inte bra, men vad gör de? INGENTING. Håller med alla mina vänner när de pratar om att skolan inte känns lika intressant som förr, nu är det bara allmänt tråkigt och irriterande. Och det bästa är att det är ungefär 10 veckor kvar, sen så är det sommarlov! Och efter det så blir det ny skola, nya vänner och en början på ett nytt liv, härligt!

Skall nog ta och kolla på gårdagens Big Brother, eftersom att jag konstigt nog inte såg det igår. Utan jag och Robin gick och la oss tidigt istället, och det behövdes. Yeeees, ni får ha det. Poooosss.

Förresten så var jag på stan i förrgår och skulle hämta ut lite saker på apoteket. Och sen när jag är påväg till bussen så ser jag att Bik Bok har 50% på allt i butiken. Så sprang in dit och fick hem 3 tröjor. Bland annat den som jag har på bilden, en sådan som alla har nu. Ha-ha.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback