Godmorgon.

DATUM: 2011-04-04 / TID: 08:24:05
">Vardag Kommentarer (0)

Stan och Saga idag, wie. Synd att det är pissregn ute, men ibland måste himlen få gråta också. Skall ta bussen in om cirka en timme, skall cykla upp dit också, kommer ju bli blöt, väldigt blöt. Men det får gå! För på stan skall jag. Hoppas att jag hittar något iallafall. Efter jag gått på stan ett tag så beger jag mig hem till Sagis. Vi skall till stallet, därefter får vi se vad som händer. Och efter allt skoj med Sagis så skall jag ha simträning, jippie!

Det känns som om denna dag kommer bli bra, väldigt bra. ♥
Tog denhär bilden på Robin förra veckan, kan man ha finare öga? Avis..


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback