Du är den sötaste som finns.

DATUM: 2011-04-13 / TID: 23:16:59
">Vardag Kommentarer (2)

Hejhopp. Big Brohter är slut och jag borde sova. Men har en del saker att göra och jag tänker alldeles för mycket. Det är iallafall skönt att engelska nationella proven snart är över, nu återstår bara den muntliga delen, men det kommer nog gå bra. Imorgon är det Torsdag, en soft men en lång dag i skolan. Efter den dagen så är det bara en dag kvar i skolan, sen så är det påsklov. Och det kommer bli det bästa påsklovet någonsin. För det första så skall jag vara med älskling, sen nästa Torsdag så drar jag till Stockholm, och på Fredagen till Cypern, wie. ♥

Jag har inte mycket mer att säga, förutom Godnatt. Sov sött.


 CRAZY BILD IFRÅN I SOMRAS!
Juste, Bästis. Vill att du skall veta att jag alltid finns för dig, alltid.
Du är min soulmate, min underbara korvas. Jag älskar dig stort, Sagis.


Kommentarer
Postat av: saga kungen ivarsson

Åh älskling, heja p18! HAHAH.

skulle inte klara ett steg utan dig & det vet du. älskar dig så sjukt jävla mycket. sjuuukt obeskrivlig är du!

2011-04-14 @ 20:00:31
URL: http://jerrysbabe.blogg.se/
Postat av: Felly

Men åh, finaste.

Säger helt klart detsamma till dig, det var ju du som vände mitt liv upp o ner babe. Älskar dig så jääävla stort!

2011-04-14 @ 21:39:05
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback