Det sista på bildlistan.

DATUM: 2011-04-10 / TID: 13:37:44
">Bilder Kommentarer (0)

23. Ett galet minne
När jag, Robin och Danne umgicks en varm sommardag! Då Robin hoppade i med
kläderna på, hahaha..

24. En bild som gör dig glad
Att se min mamma må en aning bättre gör mig gladare än någon. ♥

25. En person som alltid får dig på bra humör
Min bebisbror. Seriöst, han får en alltid att skratta!

26. Någon vs några som du alltid har roligt tillsammans med
Nina har jag alltid roligt med. Undrar hur mycket vi har skrattat tillsammans, hoho!

27. En bild som du alltid skrattar åt
Själva bilden är inte så kul, men tanken som hände får mig att asgarva!
Bara ett par få som vet, men de flesta vet att min bikini inte satt fast så hårt, hehehe.

28. En bild på dig och din bästa vän
Jag älskar dig bästavän. ♥

29. Din favoritmaträtt
Hittar ingen bra bild, hehehe.
Men det är färsk potatis, kall bearnaisesås och flintastek.

30. Någon som du aldrig kommer att släppa taget om
Robin, aldrig skall jag släppa taget om dig.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback