Bäst.

DATUM: 2011-04-04 / TID: 21:51:26
">Vardag Kommentarer (0)

Hejhopp gummisnopp! Shit pommes vilken dag. Det började med att jag for in redan vid klockan 09.00 och mötte upp älskling utanför badet och gav honom hans skåp och hemnyckel. Därefter så gick jag, Robin, Rasmus och Julle till Mcdonalds en tidig måndagsmorgon och käkade hamburgare, inte jag dock. Efter ett par få minuter så cyklade dom ifrån mig, så jag gick till Siesta och tog en kaffe latte och läste tidningen till klockan blev 10.00, hoho! Då gick jag runt i evigheter och kollade på kläder, eeviiiigheter. Vid 12.00 så träffade jag på Malla, så vi gick och kollade på kläder, då som först hittade jag ett par shorts och ett linne, hihi! Det var det enda jag köpte.. När klockan närmade sig 14.00 så hade jag verkligen tröttnat på stan, så jag gick hem till Saggiiiiss, och vi tog hennes moppe till stallet fort som fan! Där körde vi en sööjt pollis några varv i skogen och snackade om allt, verkligen allt. Det är härligt att ha en vän som Saga, en som man verkligen kan lita på. Min allra bästavän.

Menmen.. när vi kom hem till stallet igen och jag skulle ställa mig upp så märkte jag att jag var helt pissblöt i arslet, och då menar jag bokstavligt pissblöt, allt detta tack vare dynan på sulkyn. Det såg fan ut som om jag hade kissat på mig 1 liter eller något, höhö! Så jag sprang in med plask i byxan och bytte om, haha! Därefter så åkte vi hem till Saga igen och flummade sönder. Kollade på gamla bloggar och garvade åt minnen. Jag hoppade också över simningen ikväll, eftersom att jag är överdrivet trött, förkyld och annat *host*. Så för ett tag sedan så åkte jag hem ifrån Sagis, miss her already.

Jaaa, nu skall jag äta mat och se på BIG BROTHER, WIIIEE. ♥
Pussochkram, sweethearts.


Bild ifrån någon månad sen, så vacker, så vacker. ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback