Angel from above

DATUM: 2011-04-14 / TID: 22:39:16
">Vardag Kommentarer (1)


Mamma min mamma hör mig nu, när jag blir stor så vill jag bli som du.
Jag vill inte se dig ledsen och förstörd, jag vill inte se dig sjuk. Jag vill att du skall må bra,
du är verkligen värd det! Så jävla orättvist allt är. Hoppas att du förstår att jag alltid
finns här för dig mamma, jag älskar verkligen dig! Jag är så oerhört stolt över dig skall du veta,
du är den bästa, så himla bra och fin! Du kommer klara detta, vi kommer klara detta tillsammans.
Du är en kämpe, och jag tänker kämpa med dig.
Tack för allt, min ängel
. ♥

Hejhopp gummisnopp. Orkar verkligen inte förklara dagen, allt jag orkar berätta är att jag är trött.
Har så jävla mycket i skolan nu! Men jag kommer klara detta, hihi! Har planerat, jaooo.
Imorgon såå är det Fredag, efter dagen så är det påsklov, jiihooo! Då skall jag umgås med älskling.
Meen, nu sitter jag och ser på BB, skall snart sove, det behövs. Så puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Tillsammans Felicia! Älskar dig! Mom

2011-04-15 @ 06:06:32

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback