Whopsie!

DATUM: 2010-09-26 / TID: 14:14:59
">Vardag Kommentarer (0)


Tog tydligen en liten bloggpaus igår, eftersom att jag inte hade tid.
Jag och Robin var på Högklint några timmar, och där har man ju knappast tillgång 
till data. Skulle egentligen tagit en massa bilder, men tog kanske 3 stycken som jag 
visar senare eller någonannan dag.  

Idag har jag inte gjort något speciellt, förutom att Robin sov här
ifrån igår till idag. Tycker att tiden gått fruktansvärt fort idag, så har inte hunnit göra
något. Men nu så sitter iallfall och ser på barnfilmen Horton, grymt bra den är! :D

Håller förresten på att göra en ny design. Skall försöka göra
en mer lite höstig, men kan inte lova att jag lyckas, men kan ju alltid försöka.
Hörs sen finingar, kram!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback