Whoopsie!

DATUM: 2010-09-06 / TID: 17:22:56
">Vardag Kommentarer (2)

Det var ju såhär.. Förut gick jag till Intersport för att kolla på kläder, när jag hade kollat klart så skulle jag gå ut ur affären som vanligt folk. Men när jag precis skulle passera dörren så började det pipa om mig. Det sprang personal till mig och frågade en massa som "Har du tagit något? Har du något i väskan som är nytt? Har du köpt något idag? Kan vi få snoka lite i din väska? Eller vill du visa oss här borta?" Så det var ju bara att gå till kassan och plocka upp allt. Och i min väska har jag verkligen allt man behöver, och då menar jag verkligen allt. Så ni kan ju gissa om jag skämdes eller inte? Det var så pinsamt så att personalen började skratta åt mig. När dom snokat klart så sa dom såhär "Nej, det var nog inget. Kanske något på väskan som gör så att det piper" Och då tänker man bara såhär "JAHA!? Efter ni snokat igenom hela min väska, inser ni att det inte är något? TACK!" Så där stod jag som ett fån och skämdes ihjäl, till slut fick jag ju packa ihop allt igen och gå min väg som tur var. Så nu tänker jag fanimig inte gå till Inter sport på ett bra tag kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Hemli't

Vadå? Sa dom inte förlåt typ efteråt?

2010-09-06 @ 22:28:59
Postat av: Felly

Haha, nej. x)

2010-09-07 @ 07:00:11
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback