Vad skall man säga..

DATUM: 2010-09-16 / TID: 19:21:54
">Vardag Kommentarer (0)

Dålig uppdatering idag. Beror på att jag är trött,
mår illa osv. Ligger här i sängen och försöker göra min engelska läxa.
Men kan tyvärr inte koncentrera mig, fast jag försökt om och om igen.
Allt står helt still helt enkelt. Får väl försöka snart igen. 
Skall iallfall forstätta att lata mig i sängen ett tag till. Sen så skall jag glo på
Idol, klunka kaffe, käka sockerkaka och försöka klara av läxan. *Lyckospark*

Förresten. Förstår inte hur du kan säga sådär till mig. Att du inte vet vem du 
skall tro på? Vi är ju bästavänner så det är väl förfan klart att du skall stå på min 
sida eller? Men visst, du kommer ändå be mig om förlåtelse gång på gång när du 
förstår sanningen..

(Jag och Vicki var på Åhlens och provade mössor idag.
Visst är hon enormt snygg i den här mössan? Haha! Älskar dig snyggve)


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback