Uppdatering

DATUM: 2010-09-08 / TID: 17:42:53
">Vardag Kommentarer (0)

Hejsan gullungar.
Det blev ingen bloggning igår morse, för jag orkade helt enkelt inte,
plus att jag hade massor att fixa inför skolan och så. Dagen igår var iallfall okej.
Robin Brolin fyllde ju 15 år, så vi drog hem till honom efter skolan och firade honom
tillsammans med hans släkt och hans flickvän Emelie. Senare på kvällen så cyklade jag och
Robin för att träffa Robin Lekander, ( hatar att dom heter samma sak :| ) Men vi drog iallfall
till Tjelvarskolan och lekte på lekplatsen, orkar inte skriva om vad som hände.
Men det sista som hände var att Robin Brolin bar mina ben och Robin Lekander höll i mina
armar, sen så drog dom åt motsatt håll så min arm gick ur led, och ah.. det gjorde ont.
Aja, whatever. Sen så sov jag hos Robin Brolin i nättras, och idag har jag varit i skolan.
Lamt och segt som alltid, har faktiskt varit överdrivet trött idag, har knappt orkat röra på mig,
men sånt är livet.

Väntar tills att Idol skall börja, såg inte det igår så skall se det på datan nu.
Det är så sjukt roligt att se på alla som sjunger, älskar det!
Vi hörs senare :)




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback