Uppdatering!

DATUM: 2010-09-19 / TID: 15:49:35
">Vardag Kommentarer (0)

Har precis varit och lämnat Robin i stan, lika jobbigt varje gång
att lämna min lilla myspelle. Men vi ses snart igen. Han kom som sagt hit
till mig igår och sussa över. Vi har väl inte gjort så mycket förutom att snacka,
mysa, sätt på tv osv. Men roligt har vi haft iallafall *blink* Älskar dig! ♥

Sitter just nu och ser på "Teen mom weekend break", det handlar om
unga mammor som sänds på MTV, rätt så okej program faktiskt.
Iallfall ett tidsfördriv om man väntar på mat som jag just nu gör! Sjukt hungrig är jag.
Och mumsig mat får jag också, fläskfilé med potatis och tillbehör, nom nom nom!

Jao, det var väl allt jag hade att säga nu.
Hörs senare mina fina. Pusspåer.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback