Tjenare

DATUM: 2010-09-15 / TID: 21:43:18
">Vardag Kommentarer (0)

Skall försöka ta det här kortfattat.
Skolan, har varit helt okej faktiskt. En massa flumm, som att dansa
i matsalen inför alla. En massa nice snack med klasskompisarna och en massa annat.
Eftermiddagen spenderades hemma i sängen med musik och läxor, rätt så soft.
 Kvällen har varit ännu mer soft. Bakade en sockerkaka, satte mig
vid tv:n och glodde på Idol. Och nu ligger jag här i sängen och funderar på vad jag skall
göra och behöver göra. Skulle behöva läsa olika Krönikor, bara för att vi har läxor om det.
Jippiyey, så skoj. Fast nej, men jag måste. Så nu blir det att läsa en massa krönikor då!

Bilder ifrån mattelektionen.


Frida & Johanna
 
Frida
 
Nina & Jag

Igen!♥
 
Bara för att jag är flumm..myrslok!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback