Tidsfördriv

DATUM: 2010-09-12 / TID: 15:54:31
">Vardag Kommentarer (0)
KLÄDER

Vad använder du just nu för jacka: Oftast svart skinnjacka, eller grå jeansjacka!
Vad använder du just nu för skor: Vita Converse!
Favoritfärg på kläder: Svart och vitt som vanligt väl
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Oj, hur mycket som helst!
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Det är olika.
Vad har du för skostorlek: 38/39
Vad har du för tröjstorlek: Det beror på vilken tröja det är, vanligtvis S.

SENASTE PERSON SOM

Du sov i samma säng som: Mig själv! 
Du pratade med: William
Du gick på bio med: Vicki
Du gick på stan med: Robin L
Du kysste: Robin L
Du kramade: William
Du pussade: Robin L
Du hade sex med: Pass! -.-
Som såg dig gråta: Familjen
Skällde på dig: Hmm, Robins hund x)
Skickade ett e-mail till dig: Någon ifrån Facebook

HAR DU NÅGONSIN

Sagt jag älskar dig och menat det: Säger bara det om jag menar det.
Bråkat med ditt husdjur: Busbråkat med Zolero
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Haha, skoja inte!
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Tss, aah! Som kändisar
Är du ensam nu:
Nej, William ligger här bredvid mig.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oj, många
Vill du gifta dig: Vet inte
Vill du ha barn: Jarå

EXTRA STUFF

Vem är din bästa vän:
Saga & Vicki
Vad är du mest rädd för: Att någon dör, eller sviker mig hårt.
Vilka kläder sover du i: Underkläder
Vart vill du gifta dig: På en strand utomlands.
Vem hatar du verkligen: Jag hatar ingen, men ogillar många
Kör du bil: Njae, men får börja övningsköra snart.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback