Suck..

DATUM: 2010-09-21 / TID: 22:32:12
">Vardag Kommentarer (0)
Ah, har inte haft tillgång till data på hela kvällen så alla mina planer
inför allt bloggande idag är tyvärr bortkastat. Är överdrivet trött så orkar
inte förklara någonting heller som jag egentligen skulle. Får försöka klämma in 
inläggen jag egentligen skulle skrivit idag tills imorgon istället. 
Hoppas jag inte gjort er för besvikna nu, inte att jag tror det men iallafall.

Imorgon bitti kommer älskling ut till mig, vet inte riktigt vad vi skall göra.
Om jag fortfarande är sjuk imorgon så kommer jag nog inte vara så social, 
men jag tror att Robin är van. Men skall försöka hålla humöret uppe för min Aliens skull.

Hör av mig så fort jag vaknat imorgon, ha det bra tills dess!
Godnatt på er. :)

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback