Sista inlägget för idag.

DATUM: 2010-09-14 / TID: 23:26:41
">Vardag Kommentarer (0)

Vet inte riktigt vad jag skall skriva nu. Skolan har jag inte så hemskt mycket att
berätta om. Allting har varit som vanligt, inget speciellt har hänt. Det mest speciella idag
var nog att jag umgicks med Robin. Han var till och med så snäll att han gick och mötte mig
vid skolan. När han väl kom till mig så började det regna, så vi gick runt på stan och försökte
komma på något att göra. Men det gick inte så bra. Så vi började att gå hem till honom.
På vägen hem så försökte jag lära Robin att säga "Målvakt" eftersom att han inte kan säga
det, haha! Han vill helst säga det såhär "Måålva-kt!" Ni anar inte hur kul det låter.
Men jag gav upp, för det gick inte så bra för mig att lära honom, för jag började säga samma sak
som honom efter ett tag, så lyckat! Eller inte. Men när vi kom hem till honom snackade jag lite med
Jossan och Amelia, hjälpte dom med sina läxor. Därefter gick jag och Robin och lekte med
deras 4 kattungar som jag tyvärr inte har kort på, skall ta ett kort nästa gång jag är där,
otroligt söta är dom kan jag säga er. Efter vi lekt klart med sötnosarna, så gick vi in på Robins rum
och myste och snackade. Tyvärr så skulle jag hem redan vid 18.30, så tiden gick fort.
Men det var kul så länge det varade.


När jag kom hem spelade jag dataspel med William, såg på Idol, slappade och så.
Och nu är jag trött, så vi hörs imorgon. Godnatt på er.

(Ifrån den dagen då Robin slog vad om en tia att han kunde hoppa i med
kläderna på ifrån Kallis. Och jag och Danne trodde inte på honom så whatever liksom.
Men när vi väl var vid bryggan vid Kallis så bara sprang han och hoppa i, galen!)


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback