Sängen.

DATUM: 2010-09-06 / TID: 22:23:36
">Vardag Kommentarer (0)

Den här dagen har varit som alla andra dagar, inget speciellt har hänt,
allting har varit soft helt enkelt. Efter skolan gick jag en sväng på stan och letade
efter lite saker, men hittade dock inget. Utan mamma hämtade upp mig på Coopparkeringen
och när hon hade hämtat mig åkte vi vidare till Norrbaka för att hämta William.
Efter det åkte vi hem, jag la mig i sängen och väntade tills klockan skulle bli 19.00,
för då skulle jag ha simträning.. Men någon timme innan så skicka Nina ett sms och sa
att träningen inte skulle bli av.. Så jag fortsatte att ta det lugnt och nu sitter jag här
och snackar med Robin Lekander i telefon som jag gjort i en timme snart, jippieeyy!♥

Imorgon fyller Robin Brolin 15 år och då skall jag hem till honom efter skolan.
Kommer sova över där så det blir nog ingen bloggning i morgon, men skall försöka
att skriva ett inlägg imorgon bitti.. Om jag orkar, men skall försöka :D

Nu skall det sovas, godnatt på er.

En gammal bild på mig och Robin, sexiga va?





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback