Sådärja!

DATUM: 2010-09-05 / TID: 21:50:38
">Vardag Kommentarer (0)

Nu har jag pluggat klart och det känns skönt. Har även sett på en massa Andra Avenyn avsnitt,
det är ju så ovanligt, eller inte. Skall se något till sen skall jag fixa allt inför imorgon,
 sen så blir det sängen, vilket skall bli skönt!

Imorgon så är det skola, inget speciellt händer tror jag.
Efter skolan skall jag gå på stan och köpa en present till en som fyller 15 år på Tisdag.
Och senare på kvällen börjar min simträning, tjuho! Längtar :D!

       Måste bara lägga upp 2 bilder på min kissemiss, Zolero. Som jag tog i våras 
     hemma hos Magnus med familj, saknar min zollebolle!






Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback