Pusselipuss.

DATUM: 2010-09-28 / TID: 22:24:39
">Vardag Kommentarer (0)


Dagen idag har varit helt okej. Även skolan har varit okej, har jobbat på som bara den idag.
Förutom på nolektionen, där det gick lite "snett" Haha! Jag slöt klockan 15.00, gick därefter
på stan och väntade på att min buss skulle komma till busstationen vid 15.45.
När jag väl var hemma kastade jag mig i sängen och försökte värma mig, det blåste ju inte lite heller,
usch och fy! Efter jag hämtat mig fick jag köttfärslimpa utav mamma, satte mig vid tv och såg
på Simpsons med William.  Därefter gick jag in och sjöng som en dåre i mitt rum,
och när jag knappt kunde prata längre så tog jag ett varmt bad, fytusan vad skönt det var!
Efter det satte jag mig vid tv igen, fast istället för att se på Simpsons så såg jag på Idol.
Och nu sitter jag här med min stora nalle, Bombo heter han.
Han får jag ha och pussa på när inte älskling är hos mig.

Imorgon blir det en låååååång dag! Berättar allt imorgon.
Sov gott. Nighty nighty.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback