Pluggdax

DATUM: 2010-09-19 / TID: 18:43:21
">Vardag Kommentarer (0)

Har kommit på att den här kvällen inte kommer bli den roligaste.
 För det första så saknar jag Robin och för det andra så måste jag plugga ihjäl mig.
Skall nämligen hitta en krönika och skriva en massa om den. Sen så skall jag även skriva
en egen krönika. Det är inte det enda, skall jobba ifatt lite i matten och också
jobba klart med mitt no häfte. Så det här blir en lång och en trevlig kväll.
Tur att man har mobilen, musiken, tvn, popcornen och kaffet med sig under hela pluggtiden,
annars skulle jag inte klara av att plugga i huvudtaget.

Funderar på att gå ut en sväng sen och ta lite naturbilder. Men det är inte säkert,
det beror på hur mycket klockan blir och hur jag känner mig.
Tänker nämligen gå och lägga mig tidigt ikväll, för det behövs! Så vi hörs sen. :)


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback