Pissregn!

DATUM: 2010-09-18 / TID: 14:48:27
">Vardag Kommentarer (4)

Hejhoppgummisnopp.
Sitter just nu och väntar på Robin som borde
dyka upp snart. Jag, min familj, Anki, Ulf & Robin skall nämligen
grilla här hemma idag. Det var egentligen meningen att vi skulle grilla
i Ire, men det blev inte så tack vare detta pissväder.
Men hemmakvällar är väl också nice med trevligt folk. Skall försöka ta en massa
bilder som jag lägger ut senare ikväll.
Så vi hörs, pusspusspuss.

Webcam bilder som jag och William tog nyss.
Om man har tråkigt så har man!








Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Oh yes, vilka söta barn jag har. Love Mom

2010-09-18 @ 15:08:21
Postat av: Felly

Om vi är söta.. så har vi nog ärvt det utav dig! ;D

2010-09-18 @ 21:21:07
URL: http://fellyz.blogg.se/
Postat av: Willeboii brorsan

du gör så bra bloggar ja är så sur jag vill också ha en blogg för då vet jag vem som ska lära mig att blogga hi hi I love you felly

2010-09-20 @ 18:48:35
Postat av: Felly

Men älskade lillebror, shit vad du är söt!

Börja blogga då, hihi!

tårögd Älskar dig också Willieboii! <3

2010-09-20 @ 21:29:27
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback