Ojojoj!

DATUM: 2010-09-20 / TID: 21:56:23
">Vardag Kommentarer (0)

Haha! Känner att jag haft en riktigt bra uppdatering idag, fast nej.
Skulle egentligen bloggat i eftermiddags, men kom inte på vad jag skulle skriva.
Men nu är jag iallfall igång igen! Kom precis hem ifrån simträningen och är trött och mår
dåligt. Plus att jag fick kramp i båda vaderna i slutet utav träningen, och fysatan vad det gör ont!
Tror jag skall stretcha lite innan jag går och lägger mig, och det är snart. Funderar på att lägga
mig klockan 22.00, känner att jag behöver sova ut ordentligt.

Imorgon är det skola som vanligt. Inget speciellt händer tror jag,
förutom att jag skall vara med Saga, bääästus imorgon efter skolan. Längtar!
Och det bästa är att i övermorgon så har vi studiedag så vi är lediga, jippie!

Men vi hörs av imorgon igen! Ha det bäst tills dess.
Godnatt, sov så gott, pussen.

Maja älskipälski. Tack för att du alltid finns för mig, och att du alltid står på min sida.
Jag kommer alltid att älska och finnas för dig älskade bebis!
Du betyder något så enormt för mig.
B1♥B2


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback