Myspys!

DATUM: 2010-09-17 / TID: 21:37:34
">Vardag Kommentarer (2)

Den här eftermiddagen/kvällen har varit väldigt nice.
Började med att jag kom hem, sov någon timme, pluggade och lyssnade på musik.
Efter ett tag kom Benny hem med Pizza till mig, vilket gjorde min kväll :) !
Skall snart ta och fixa kaffe eller något, sjukt törstig och trött är jag så det passar bra.
Klockan 00.00 börjar en film som heter Panic Room. Har inget annat för mig så det blir
mys att se en film, men är inte säker på om jag orkar. Men det visar sig väl.

Nej nu måste jag ha kaffe! Hörs senare. :*


Kommentarer
Postat av: Klumpen

Min pizza var godare än din!

2010-09-17 @ 22:59:51
Postat av: Felly

Fan heller! Min var godast så det så ;) !

2010-09-18 @ 09:28:49
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback