Minnen

DATUM: 2010-09-15 / TID: 22:37:20
">Vardag Kommentarer (0)
Helt random så kom jag nyss och tänka på förra hösten när jag blev påkörd utav en bil. Ah, det låter sjukt men det är faktiskt sant. Jag gick i mörkret utan några reflexer och dessutom på fel sida. Det var mitt i natten och ingen trafik så jag sket ju i att jag gick på fel sida. Men sen så slog det mig att jag ändå skulle ta och gå över vägen när jag plötsligt vänder mig om och ser att en bil närmar sig. Så jag stannar kvar på fel sida och fortsätter att gå. Sen så hör jag att bilen gasar på och sen när jag skulle vända mig om så smällde dom upp bildörren på mig. Så jag flög ut i diket och hade ont som bara den. Dom som satt i bilen drog därefter, och det var ju svinmörkt, så kunde ju inte se nummret på deras bil heller. Så där låg jag och var helt chockad. Sen när jag ställde mig upp kunde jag knappt andas, plus att mina nya skor gick sönder. Sulorna åkte av så jag fick gå barfota hem. Och inga pengar hade jag på mobilen heller. När jag kom hem så visade det sig att jag fått en spricka i revbenet, för jag kunde knappt gå, sitta, ligga ner eller något sådant. Så under en period så fick jag sitta på golvet på lektionerna bara för att jag inte kunde sitta normalt på en stol. Idag kan jag skratta åt det, herregud vilken fail. Men gud vad det gjorde ont! Haha!

Skall iallafall ta och sova nu. Imorgon är det skoljogg.
Vi skall springa 9 kilometer, jippie liksom! Hoppas det
spöregnar, så vi slipper, mohah! Kramisar.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback