Läskigt..

DATUM: 2010-09-23 / TID: 22:39:42
">Vardag Kommentarer (0)

Härlig kväll. Kom nyss hem ifrån farmor och farfar.
Jag och farmor har snackat om allt möjligt, mest om resan.
Plus att vi har sett på tv, fikat och haft det allmänt trevligt. Jag älskar dig farmor!
När jag skulle cykla hem hörde jag röster som viskade runt omkring mig,
mitt hjärtade dunkade hårdare och hårdare, och jag brukar inte bli rädd för sådant.
Men tills jag kände en hand ta på mig, visste jag knappt vart jag skulle ta vägen.
Så snabbt som jag cyklade då, har jag aldrig cyklat förut.
Så nu sitter jag här och kallsvettas utan anledning, weird.

Band of Horses - The funeral



 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback