Hey tough days

DATUM: 2010-09-09 / TID: 18:48:55
">Vardag Kommentarer (0)

Denna skoldag har gått extremt segt. Trodde att den här dagen skulle gå snabbt,
men tyvärr så har det bara segat sig fram. Höll till och med på att somna på språket, så
grymt trött är jag. Men det var bara att stå ut och vänta tills att klockan blev 14.40, för då slöt
jag. Jag hämtade upp alla mina saker i skåpet, sen så sprang jag till bussen. När jag var framme
i Väskinde så hämtade jag upp cykeln vid busskuren, sen så cyklade jag hem och satte mig vid tvn.
Såg ett avsnitt utav Smallville, sen gick jag och la mig och sov i någon timme, sen så var det
dags för mat. Och nu sitter jag i sängen, lyssnar på musik, kollar internet och pluggar på engelska
läxan. Om en timme börjar Idol, det måste jag bara se. Efter det skall jag faktiskt ta och sova,
men jag hör av mig innan dess. Baibai äppelpai.

Hade tråkigt idag, så ret lite på handen och tog fula bilder.
Men detta bjuder jag på, he-he-he.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback