Helluuuu sweeties

DATUM: 2010-09-01 / TID: 21:26:36
">Vardag Kommentarer (0)

Skolan idag, var helt okej. Inget speciellt som har hänt, förutom att det blev strömavbrott,
och då hände det en massa saker, but it is a secret :blush: Haha! Slöt klockan 14.30,
då vänta jag på Vickan, och därefter åkte vi hem till henne, flummade som satan! Jag slog vad om att
jag kunde bära runt på Vickans pappa (Anders), så jag bad honom att ställa sig i trappen och hoppa upp
på min rygg. Det blev värsta trycket så jag sprang framåt med han på ryggen. Vickan och Lena höll på
att dö utav garv och även jag och Anders. Men jag klara det, och det var huvudsaken. ;)
Annars så dansa vi en massa, snacka och sådant, sjukt kul var det. Jag älskar dig något så enormt Vicki. ♥

Bilder ifrån idag.
Inte bra kvalité eftersom att dom är tagna med min mobil.

Skolan

BiffeN!

Felicia säger: Felix, lovar du att aldrig säga "äckeljävel" till mig igen?
Felix säger: Förlåt förlåt! .. Snusk! Ojjj! Förlåt.
Felicia säger: Nääh! neeej.. sluta snacka med mig, låt mig va!
Felix säger: Awh förlåt! Egentligen menade du inte detdär, du vill va med mig.
( Om man är gifta, så är man )

Ouuff! Jag blev nog lite avis, var tvungen att känna på Felix muskler.

Fejlix!

Robin ville också vara med på bild.

Hemma hos Vicki

Flummisar!

Vicki, jag älskar dig!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback