Hejdå Gotland, Tjenare Dalarna!

DATUM: 2010-09-29 / TID: 19:13:53
">Vardag Kommentarer (0)

 



Nu är jag taggad! Har packat klart, städat, fixat mig och är snart redo att åka till farmor och farfar.
Jag, farmor, farfar och Peppe ( deras chihuahua ) åker ju till Dalarna imorgon, och kommer hem
på Söndag natt. Har sett fram grymt mycket emot dethär, hoppas att det blir kul.
Dock så tar det många timmar innan vi är framme, eftersom att vi skall åka ifrån Nynäshamn till
Rättvik med husvagn, suck säger jag bara! Så ni får gärna bomba mig med sms eller något!
Här har ni mitt nummer, för er som inte har det, 0732189826. Och ni måste vara comviqbarn!

Shit, vad jag kommer sakna Robin! Saknar honom nu med.. så hur skall detta gå?
Kommer sakna ihjäl mig. 5 hela dagar utan honom, det är ju som 5 år.
Älskling, jag älskar dig mest, vi ses när jag kommer hem! Du är den första jag tänker
gå till, punkt slut. Tusen kyssar på den finaste jag har. ♥


Jaja, ni får ha det superduperbra, mina finingar!
Bloggar igen på Måndag, pusshej!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback