Hej jag är typ trött.

DATUM: 2010-09-02 / TID: 22:24:23
">Vardag Kommentarer (0)

Skoldagen idag, var soft. En del lärare var borta, så vi hade beting,
längre lunch och inga svåra lektioner, utan bara en massa slapp, så grymt skönt.
Jag slöt 13.30, då gick jag och Vickan runt på stan i 2 timmar för att vi väntade på en kompis,
så där gick vi och titta på kläder, snacka med en massa folk och hängde på Mcdonald's.
När Vickans kompis kom till Öster så åkte vi i hans bil, runt lite överallt och sen hem till honom
ett tag. Vi dunkade musik och så, askul var det :D !

Imorgon är det en vanlig skoldag, efter skolan hänger jag med Vickan hem till henne.
Sen senare blir det Puma med Vickan och Robin Lekander, och efter det skall vi sova hos Vickans mormor,
så jag lär inte höra av mig imorgonkväll, utan vi hörs kanske imorgon eftermiddag eller så hörs
vi på Lördag, som är en självklarhet. 

Nu skall det sovas, mår verkligen inte bra, dessutom så är jag övertrött.
Sov gott galningar!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback