GODNATT!

DATUM: 2010-09-01 / TID: 22:16:02
">Vardag Kommentarer (1)

Innan jag går och lägger mig, måste jag bara berätta för er att jag mår så bra idag!
Allt är toppen och jag hoppas att morgondagen blir exakt likadan!

Imorgonbitti börjar vi med syslöjd i skolan, jag har syslöjd.
Jag har fått hört utav Vicki att man skall brodera hela läsåret, för det gör deras grupp.
Och visst, brodera kan vara kul ett tag, men efter ett helt läsår har man nog tröttnat på det!
 Men whatever,det är bara att köra hårt! Fast ne, ta det hellre lugnt. ;)

Nu skall det sovas! Pusselipuss.
Gjorde en liten bild till mamma, bara för att hon är den finaste som finns,
och att jag älskar henne mest överallt annat i denna värld! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Felicia min goa dotter, jag älskar dig mest! Love Mom

2010-09-02 @ 05:05:34

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback