Godnatt.

DATUM: 2010-09-13 / TID: 22:18:45
">Vardag Kommentarer (0)

Skolan idag, har varit helt okej. En massa snack om en del nyheter, hehe.
Men det får man stå ut med, alla skall få sina frågor besvarade, så det så.
Efter skolan gick jag och hämtade upp William på Norrbacka skolan, sen så gick
vi till busstationen och tog 20:an hem. När jag kom hem så chillade jag. När klockan närmade
sig 19.00 åkte jag till Solberga för att ha träning, roligt var det! Vi körde vattenpolo och lekte,
svinkul var det. Och nu ligger jag här i min säng och funderar på att stänga av datorn och gå och lägga mig.
Känner att jag behöver det, det är trots allt en dag imorgon också.

Imorgon efter skolan skall jag vara med älskling, längtar stort!
Älskar dig mer än mest hjärtat. ♥

Godnaajjjtt på er!


Gammal bild på mig och Robin.
Tror att den togs i Januari i år. Kysspådi


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback