:)

DATUM: 2010-09-22 / TID: 22:41:23
">Vardag Kommentarer (0)

Ingen bloggning idag heller, skärpning!
Dagen började med att jag satte mig vid tvn och såg på den nya
Alice i underlandet medans jag väntade på Robin och åt frukost. Klockan 11.00
kom älskling hit och under tiden han varit här så har bara klockan sprungit iväg.
Vi har iallfall hunnit med en hel del som att spela Rock band och Lips med William, varit ute
med William och cyklat, lekt på höbalarna och klättrat i träd, haha! Vi har även sett på film,
käkat mat, snackat, myst och lyssnat på musik. Men tyvärr så sprang klockan iväg och vid
21.00 så följde jag med Robin upp till bussen och väntade där med honom. När bussen kom
så gick jag hem. Och nu sitter jag här och ser på någon random film på tvn och pluggar.
Skall snart fixa iordning mig och därefter gå och sussa nallen.

Imorgon efter skolan skall jag gå med Sabina på stan och senare emot kvällen
skall jag till farmor och planera inför nästa vecka, eftersom att vi åker till Dalarna
nästa Torsdag. Vilket jag längtar efter! :D

VI HÖRS! GODNATT.

Vi tog egentligen många bilder, men alla blev dåliga så
lägger bara upp denhär. Jag ser ut som ett sär men Robin är så söt så.
Älskar dig mest gubben, och jag saknar dig redan! ♥


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback