En saknad, en sorg

DATUM: 2010-09-11 / TID: 13:54:41
">Vardag Kommentarer (2)


Sommaren 2009, då allting var helt underbart, där allting föll på plats.
Den tiden jag mådde som bäst, den tiden då alla var sina rätta jag.
Vart har allt detdär fina tagit ivägen? Alldeles för långt bort iallafall. Jag saknar allt och alla ifrån den tiden.
Tyvärr så kommer inget att bli som det var, utan nu är det såhär, och det är bara att ta. Men det är svårt..

Skall snart fixa iordning mig och därefter cykla till bussen och åka in till stan.
Skall umgås med Robin Lekander. Tar nattbussen så hör av mig då, ha det bra tills dess.
Pusspåer, mina fina bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: linnea

du är finast hjärtat! vad skulle jag gjort utan dig?

du är mitt allt bebis, jag älskar dig! :* <3

2010-09-12 @ 08:58:59
Postat av: Felicia

Awwh! Sötnos, du är finast!

Precis, vad skulle jag gjort utan dig?!

Älskling, jag älskar dig tusen gånger så mycket! <3

2010-09-12 @ 09:50:36
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback