Du var mycket, nu är du inget.

DATUM: 2010-09-10 / TID: 22:55:07
">Vardag Kommentarer (0)

Denhär kvällen, har varit förjävlig rent ut sagt.
Det enda roliga var nog att geeka gamecube med Casper och Jonte ( R's kusiner ).
Sen så blev allting skit, så jag drog därifrån, och lär inte komma tillbaks på ett bra tag.
Förstår inte hur du tänker, hur du bara kan göra såhär emot mig? Tänk lite förfan.. :|

Nu väntar jag på att Lekander skall ringa, vi skall planera lite inför imorgon, eftersom
att han och jag skall umgås på eftermiddagen, och det gillar vi, tjuhoo! Happiness :blush:
Men först och främst innan jag kan dra till Robin imorgon, så måste jag till stallet och rida
först, jag längtar!

Nu skall jag iallfall fixa iordning mig. Sen så får jag se vad jag skall göra.
Säger iallfall godnatt nu, hoppas att ni sover gott!

Bone Thugs-N-Harmony - I Tried ft. Akon


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback