Zzz..

DATUM: 2010-10-12 / TID: 22:35:04
">Vardag Kommentarer (2)

Snart är denna långa dag äntligen över.
Är trött och sliten efter dagen. Har gjort samma saker som igår,
men har även varit med på minigympa med 3-5 åringarna. Jag trodde att det
skulle vara hur enkelt som helst, och att jag verkligen inte skulle trötta ut mig. Men faktiskt
så blev jag väldigt trött, jag fattar inte hur dom små liven orkar, haha!
Efter gympan var det lunch, vi fick blodpudding och hemmagjorda potatisplättar. Kanske inte
min favoritmat, men det dög iallafall. Efter lunchen var det vila, då sprang jag iväg på min 30-minuters
rast. Eftersom att det är den enda rasten jag har under en dag så gick jag iväg på en promenad och
myste i solen, sköntskönt!

Imorgon är det praktikdag 3. Det skall bli jättekul! Trivs verkligen på Duvan.
Men om jag skall orka så behöver jag sova nu. Mår inte så hemskt bra, så jag måste
må bättre imorgon. Så Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sabina syste-jj<3

Hej älskliing <33

Skit fin design!

Btw känns som vi tappar kontakten eller så... Vill inte de! Messa mig när du kan! <3



love you <33

2010-10-13 @ 11:13:13
URL: http://sssab.devote.se
Postat av: Felly

Hejdu. Aw, tack så mycket!

Mjo, jag vet det :/ Vill inte heller det.

Pusspådig. Loveu2. <33

2010-10-13 @ 17:26:09
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback