Yrkesmässan jao.

DATUM: 2010-10-14 / TID: 22:25:51
">Vardag Kommentarer (2)

Idag så har det varit en vanlig dag. Dock att det var prao dag 4.
Har gjort det vanliga, plus att en utav mina kompisar var där idag. Hon har praktik på Duvan
två gånger i veckan, så jag får se henne imorgon och nästa torsdag-fredag, roligt roligt.
Jag slutade 12.00, bara för att jag skulle till yrkesmässan. Linnea ( praktikkompisen ) följde med mig och
gick runt lite. Inne på mässan träffade jag en massa folk, plus att jag umgicks lite med Saga också.
Annars under den övriga tiden så var jag med Vicki. Vi gick runt och kollade på program.
Själv så skall jag gå Vård-omvårdnadsprogrammet, för att först utbilda mig till undersköterska och senare
till sjuksköterska. Och om jag därefter har lust så skall jag bli läkare!

Runt 15.00 fick vi gå hem. Då gick jag och Vicki till Kometen och mötte hennes ex och hennes mamma.
Jacob, som är Vickis ex följde med hem till Vicki och även jag. Där hade vi partyparty och hade alltmänt kul!
Klockan tickade iväg, och plötsligt var den 17.30. Då åkte vi in till mässan igen. Där mötte jag upp älskling.
Så jag, Vicki, Lena och Robin gick runt där inne, lyssnade på musik, kollade programmen, tog bilder osv.
Bilderna lägger jag upp när dom ligger på facebook. :)

Runt 21.00 åkte vi hem, dom släppte av mig hemma i Gällungs och nu sitter jag här och ser på
Edward Scissorhands. Har precis käkat två mackor och en kopp kaffe, så nu sover jag gott!

Hör av mig imorgon. Ni får ha det bäst! Godnatt.



Kommentarer
Postat av: rabbitjohansson

Sjukt nice design kusinen!

Känns som om vi tappat kontakten..

Men du jag har en stor nyhet!

Jag har flyttat hem från hedbacken!

Jag är äntligen ute från det där jävla dår huset! :D

Hoppas du hare bra! <3

2010-10-15 @ 09:07:03
URL: http://notausstieg.blogg.se/
Postat av: Felly

Tack kusin min!

NEJ, det får inte hända.

WOW, jag vet ;D

Haha, det var väl kul?

Detsamma! <3

2010-10-15 @ 16:43:17
URL: http://fellyz.blogg.se/

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback