Vet ni vad jag nyss kom på..

DATUM: 2010-10-24 / TID: 13:45:27
">Vardag Kommentarer (0)

Snart är det vinter! Har hört på nyheterna att den här vintern skall
bli den kallaste vintern i Sverige på 1000 år. Är inte det helt sjukt? Jag tycker att
vintern vi hade för ett tag sen var hemsk. Hur mycket snö som helst var det också.
Om nu den här vintern skall bli så mycket värre, hur kallt blir det inte då .. USCH!
Jag gillar verkligen inte när det är kallt, ibland så kan det vara kul att åka pulka och sånt,
men att ha på sig tjockt med kläder är mindre skoj. Har iallfall hittat ett par bilder ifrån olika
år när det varit vinter. Både supergamla och en del nyare.

Minnen.


Jag och min kusin 2001. Då var det minsann roligt med snö.

William gjorde en snögubbe, 2006.

Klassresan i Orsa, Fjällen 2008.

Hundsläde i fjällen, 2008.

En utav slädhundarna, söt!

Den lilla saken därnere i backen, det är jag som failar stort, haha!

Utsikt ifrån fönstret.

Jag, vintern 2009.

Saga, vintern 2009.

Jag och Saga, vintern 2009.

Jag och Robin, iår.

Igen.

Robin och Jossan, iår.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback